کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316301 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Google Meet برای همه رایگان شد

به گزارش سافت گذر، گوگل امروز خبر داد که سرویس برقراری تماس های ویدیویی خود موسوم به Meet را به صورت رایگان در اختیار همه قرار داده است. با این برنامه که هم در گوشی ها و تبلت ها و هم در بستر وب کار خواهد کرد، گوگل در تلاش است با اتخاذ تصمیمات درست در زمینه حفاظت از حریم شخصی افراد، کاهش نویز و بهره مندی از هوش مصنوعی با رقبای قدرتمندی همچون Microsoft Teams و Zoom به رقابت بپردازد.

گوگل Google Meet Hangout Microsoft Teams Zoom

شیوع ویروس کرونا باعث شد تا برنامه های برقراری تماس تصویری به یکباره مورد توجه کاربران قرار گیرند بنابراین گوگل هم می خواهد از این فرصت طلایی نهایت استفاده را ببرد به همین دلیل سرویس Google Meet که قبلاً Hangout شناخته می شد را عرضه کرده و در اختیار همگان قرار داده است حال آنکه در گذشته فقط کاربران تجاری و سرویس های G Suite فرصت بهره مندی از آن را داشتند.

با استفاده از یک آدرس جیمیل می توان به سرویسی که گوگل ارائه می کند دسترسی داشت و از طریق یکی از راه های زیر از آن استفاده کرد:

 

•    نرم افزار اندرویدی
•    نرم افزار iOS
•    وب سایت meet.google.com
•    نسخه بر بستر وب

به منظور اینکه کاربران متوجه شوند این سرویس در دسترس قرار گرفته، گوگل یک صفحه اختصاصی برای Google Meet ایجاد کرده است. این شرکت خبر داده که محدودیت زمانی برقراری تماس های 60 دقیقه ای در نسخه رایگان این سرویس از تاریخ 30 سپتامبر اعمال خواهد شد ولی در مورد تعداد افرادی که همزمان می توانند چت کنند هیچ محدودیتی وجود ندارد. ضمناً، امکان اشتراک گذاری نمایشگر و یا مشاهده تصاویر افراد به صورت موزاییکی نیز فراهم می باشد.

همان طور که گفتیم، گوگل برای رقابت با رقبا پای به این عرصه گذاشته ولی به منظور اینکه خود را از دیگران متمایز کند تمرکزش را روی مسائل حفاظت از حریم شخصی گذاشته و اجازه نمی دهد کسانی که جیمیل ندارند از این سرویس استفاده کنند. به علاوه، ویدیوهای برقرار شده نیز به صورت سرتاسری رمزگذاری شده اند و هر آنچه رد و بدل می شود در گوگل درایو ذخیره خواهد شد. همچنین، برگزار کننده تماس تصویری نیز می تواند تعیین کند که چه کسی وارد یا خارج شود.

دیگر اقدامات گوگل برای متمایز کردن Google Meet، استفاده از هوش مصنوعی است. ضمناً، این سرویس با تقویم گوگل نیز همگام سازی شده تا کاربران بتوانند تماس های خود را زمانبندی کنند. برای شرکت ها نیز اشتراک Essentials تدارک دیده شده تا کارمندان و مدیران با وارد کردن شماره، به صورت مجازی دیدار داشته باشند.

 

 
منبع: gizchina.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46802 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/02/11 تعداد مشاهده: 4372
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر